Struktura organizacyjna Urzędu Gminy Korczew
WÓJT |
|
|
|
· URZĄD STANU CYWILNEGO |
|
|
|
|
|
|
|
|
· SEKRETARZ |
|
|
|
stanowisko pracy ds. obsługi rady gminy, archiwum i spraw organizacyjnych i informatycznych |
|
|
stanowisko pracy ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych, spraw wojskowych, obrony cywilnej i bhp |
|
|
stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego, zamówień publicznych |
|
|
stanowisko pracy ds. działalności gospodarczej, promocji gminy i gospodarki odpadami |
|
|
stanowisko pracy ds. rolnych i ochrony środowiska |
|
|
stanowisko pracy ds. funduszy unijnych i spraw administracyjnych |
|
|
sprzątaczka |
|
|
|
|
· SKARBNIK- KIEROWNIK REFERATU FINANSOWEGO |
|
|
|
stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej |
|
|
stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej (oświaty) |
|
|
stanowisko pracy ds. naliczania i rozliczeń płac |
|
|
stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej + kasa |
|
|
stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych |
|
|
|
|
· PEŁNOMOCNIK OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH |